sábado, 29 de mayo de 2010

¡Cómo me rompedes a cabeza!

Aí vén a selectividade:

- ¿Qué ten mais saídas, Psicoloxía ou traducción e interpretación? Non sei que facer, as dúas me gustan.

- ¿Ten saídas Integración social? ¿Con qué teño máis posibilidades de traballar, co ciclo de grao superior ou co grao universitario?.

- Coa nota de corte que ten esta titulación xa non me fai falta facer o específico.
- ¿Todavía non te enterache de que a nota de corte é so unha mostra do ano anterior?
- Este curso cos cambios na selectividade, seguramente a nota necesaria para acceder ás titulacións subirá.

- Se non consigo praza en enfermaría aquí. ¿Podo ir a Potugal a estudiar? ¿Ónde e qué teño que facer?

- Profe, non aprobei todas, ¿reservan prazas para setembro?

- ¿Tes exames de selectividade do ano pasado?

- ¿Cómo vou saber se me collen na titulación que pido?

Tedes que entrar na páxina da CIUG e coñecela como se fora a vosa casa.

Pero o curso continúa para os demais...

- Profe eu tamén quero facer as probas para o programa de díver.
- Pero ti non tes dificultades, o que pasa e que non estudiache en todo o ano.
- Boh profe pero en díver é mais fácil
- A min dixéronme que no había nin que estudiar.
- Non te fíes do que che digan.

- Profe, va a venir mamá a hablar contigo a ver qué le vas a decir...
- ¿Por qué viene?
- Porque nos vamos a Barcelona. Si nos vamos ¿puedo hacer díver en Barcelona?
- Yo hago un informe y si en el nuevo colegio tienen el programa, es posible que sí.
- ¿Y qué vas a poner en el informe?.
- Pues pondré las dificultades que tuviste, las medidas de apoyo que seguiste y los resultados.
- Pero no pongas que estoy tomando pastillas.

¡Cómo me rompedes a cabeza!
E aínda non chegou xuño.

No hay comentarios:

Publicar un comentario